Jaarstukken 2019

Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat wilden we bereiken?

  • Inwoners kunnen meer zaken digitaal met de gemeente regelen (digitaal aanvragen en de voortgang van een aanvraag inzien).
  • De kwaliteit van onze dienstverlening is hoog en afgestemd op de behoeften van onze inwoners.
  • Vragen worden zoveel mogelijk in het eerste contact afgehandeld.
  • Producten worden snel geleverd.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Streefwaarde 2019

Realisatie 2019

Streefwaarde 2020

Klanttevredenheid dienstverlening Klant Contact Centrum

Gemiddelde klanttevredenheid telefonie, online dienstverlening en social media

diverse bronnen (*)

8,0

Er wordt onderzoek gedaan naar een tool waarmee we de klanttevredenheid realtime en breed (bijvoorbeeld per proces en op teamniveau) kunnen meten. Hierdoor krijgen we een betrouwbaarder beeld van de klanttevredenheid en kunnen we sneller inspelen op de uitkomsten. De afronding van het onderzoek vindt in het derde kwartaal van 2020 plaats.

telefonie: > 8,0
online: 6,0
What's app: 7,0

(*) waaronder de Nissewaard peiling en dashboard Dienstverlening

Deze pagina is gebouwd op 07/14/2020 13:02:46 met de export van 07/14/2020 12:58:50