Jaarstukken 2019

Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat hebben we daarvoor gedaan?

  • De meldingen openbare ruimte zijn zaakgewijs ingericht en de voorbereidingen voor het zaakgewijs werken sociaal domein zijn gestart. In de daaropvolgende fase wordt het volgen van de status van een aanvraag gerealiseerd.
  • Sedert 2019 worden de belastingaanslagen WOZ digitaal verzonden via Mijn Overheid.
  • In het kader van de invoering van een kwaliteitshandvest is er een pilot gestart waarbij een vijftal servicenormen wordt gemeten.
  • Het onderzoek naar de openingstijden van de verschillende dienstverleningskanalen is recent gestart.
  • De behoefte aan nieuwe communicatiemiddelen zal nog worden onderzocht. Whatsapp is geïmplementeerd en na een aanpassing vanuit de leverancier vooralsnog gestopt.
  • Het realiseren van de verkorting van de doorlooptijden en vereenvoudiging van het aanvraagproces voor producten verloopt volgens planning. Het werkproces voor adresonderzoek is geoptimaliseerd. Voor de APV-vergunningen wordt er eveneens gewerkt aan vereenvoudiging (plaatsen van een voorwerp op de openbare weg en evenementen).
Deze pagina is gebouwd op 07/14/2020 13:02:46 met de export van 07/14/2020 12:58:50