Jaarstukken 2019

Bestuur en dienstverlening

Burgerzaken

Wat wilden we bereiken?

  • Verbetering adreskwaliteit BRP.
  • Adequate opsporing van identiteits- en adresfraude en samenwerking met ketenpartners.
  • Doorontwikkeling digitale dienstverlening Burgerzaken.
  • Verbeteren kwaliteit verkiezingsproces.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Streefwaarde 2019

Realisatie 2019

Streefwaarde 2020

Waardering dienstverlening Stadswinkel

Betreft de fysieke balies in de centrale hal van het stadhuis

Diverse bronnen
(Realisatie 2017 betreft score klanttevredenheidsonderzoek balie Dashboard Dienstverlening)

8,0

Er wordt onderzoek gedaan naar een tool waarmee we de klanttevredenheid realtime en breed (bijvoorbeeld per proces en op teamniveau) kunnen meten. Hierdoor krijgen we een betrouwbaarder beeld van de klanttevredenheid en kunnen we sneller inspelen op de uitkomsten. De afronding van het onderzoek vindt in het derde kwartaal van 2020 plaats.

8,0

Zelfevaluatie BRP


Zelfevaluatie Reisdocumenten

Jaarlijkse audit op uitvoering werkprocessen en (informatie)beveiliging
Score >90%= voldoende
Score >95%= goed

Rijksdienst voor Identiteitsgegevens

91,0%

97,5%

96,2%

99,1%

91,0%

97,5%

Deze pagina is gebouwd op 07/14/2020 13:02:46 met de export van 07/14/2020 12:58:50