Jaarstukken 2019

Paragrafen

Bedrijfsvoering

Communicatie

Communicatie moet inspelen op de maatschappelijke trends. Op de eerste plaats omdat de wereld snel verandert en communicatie als antenne, ‘vertaler’ en uitlaatklep van die veranderingen onontkoombaar moet meegroeien. Nergens is stilstand meer achteruitgang dan in communicatieland. Communicatief meebewegen en waar mogelijk of noodzakelijk vooroplopen met alle ontwikkelingen zijn een must en basisvoorwaarde om de regie op communicatie in handen te nemen en er grip op te krijgen en houden.

Nissewaard is een diverse gemeente met veel plannen en ambities. Het is belangrijk inwoners daarbij zoveel mogelijk te betrekken. Het verbinden van de buitenwereld met de binnenwereld is een steeds belangrijker uitgangspunt. Het helpt bestuurders en de organisatie om communicatie gericht in te zetten. Samen kunnen wij er belanghebbenden mee in kaart brengen, kernboodschappen formuleren en bepalen wanneer welke methoden, middelen in instrumenten in het communicatietraject het beste kunnen worden ingezet. Ook kan snel worden gereageerd op berichten op social media, waarmee reputatieschade voorkomen kan worden.

Deze pagina is gebouwd op 07/14/2020 13:02:46 met de export van 07/14/2020 12:58:50